خرید و فروش سولانا در صرافی بینگ ایکس

  • ۱

انتخاب صرافی خارجی ارز دیجیتال برای تریدرها و سرمایه‌گذاران ساکن ایران، یک دغدغه‌ی بزرگ است. بیشتر این پلتفرم‌ها یا احراز هویت را اجباری کرده‌اند و یا آدرس آی‌پی ایران را مسدود می‌کنند. بااین‌حال هنوز هم هستند بازارهای معاملاتی که ایرانیان بتوانند از آنها با رعایت موارد احتیاطی استفاده کنند. یکی از آنها، بینگ ایکس (BingX) است. یک صرافی متمرکز مستقر با چندین شعبه از شرق آسیا تا کانادا که بیش از ۲۵۰ ارز دیجیتال را نیز لیست کرده است. در این مقاله به معرفی صرافی بینگ ایکس، امکانات معاملاتی، مزایا و معایب آن می‌پردازیم. همچنین موارد مهم و خط قرمزهای هنگام استفاده از این پلتفرم برای کاربران داخل کشور را بررسی می‌کنیم. این مطلب صرفا جنبه‌ی اطلاع‌رسانی داشته و توصیه‌ای بابت سرمایه‌گذاری در این بستر معاملاتی ارائه نمی‌دهد. با ما همراه شده و با چهل‌وششمین صرافی ارز دیجیتال متمرکز برتر جهان آشنا شوید.

لینک مستقیم ثبت نام در صرافی بینگ ایکس و استفاده از تخفیف دائمی کارمزد در معاملات اسپات و فیوچرز

دانلود صرافی بینگ ایکس

 

پنترا کپیتال مزایده دیگری از توکن‌های سولانا از اف‌تی‌اکس را برنده شد

  • ۴

به گزارش بلومبرگ، پنترا کپیتال (Pantera Capital) که ۵.۲ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد، برنده مزایده دیگری از توکن‌های سولانا از دارایی‌های صرافی ورشکسته اف‌تی‌اکس (FTX) شده است. گفته می‌شود حدود ۲۰۰۰ توکن سولانا این هفته فروخته شده است. توکن‌های سولانای قفل‌شده اف‌تی‌اکس که ۴۱ میلیون عدد هستند، تقاضای زیادی داشته‌اند. سولانا بزرگترین درصد از نگهداری‌های ارز دیجیتال اف‌تی‌اکس در زمان ورشکستگی‌اش بود. گفته می‌شود پنترا در حال جمع‌آوری پول برای ایجاد صندوقی بوده تا ۲۵۰ میلیون دلار ارزش سولانای قفل‌شده را از دارایی‌های اف‌تی‌اکس بخرد.

افزایش قابل توجه سرمایه‌گذاری نهادی در ارز دیجیتال سولانا

  • ۴

براساس یک نظرسنجی اخیر از سرمایه‌گذاران نهادی، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال سولانا به‌طور قابل توجهی افزایش یافته است. طبق این گزارش، حدود ۱۵ درصد سرمایه‌گذاران دارایی‌های دیجیتال در سولانا سرمایه‌گذاری کرده‌اند. بیت کوین و اتریوم همچنان رهبری بازار را در اختیار دارند، اما سولانا به عنوان یک بلاک‌ چین جایگزین، جذابیت فزاینده‌ای برای سرمایه‌گذاران دارد. علی‌رغم این روند مثبت، مقررات و نوسانات قیمت همچنان موانع اصلی پیش روی سرمایه‌گذاری بیشتر در ارزهای دیجیتال هستند.